Pozycjonowanie stron internetowych

Może warto rozpocząć pozycjonowanie stron?

95procent94,6% osób korzystających z internetu używa wyszukiwarek internetowych.

Wyniki jakie otrzymujemy po wprowadzeniu zapytania do wyszukiwarki najczęściej nie są przypadkowe. Firmy zajmujące się SEO i pozycjonowaniem stron dbają o to aby strona ich Klienta pojawiała się na jak najwyższych pozycjach dla wybranych fraz kluczowych. SEO (Search Engine Optimization) – są to działania zmierzające do pozyskania jak największej liczby użytkowników, zainteresowanych ofertą zamieszczoną na promowanej stronie, przy pomocy ruchu z organicznych wyników wyszukiwania pozyskanego zarówno bezpośrednio na promowaną stronę jak i za pośrednictwem innych serwisów wykorzystanych podczas działań reklamowych.

Czy strona mojej firmy może pojawiać się na wyższych pozycjach w google.pl?

Oczywiście! Dla prawie każdej strony można poprawić pozycje na jakich się pojawia w wyszukiwarkach internetowych. Wpływ na pozycje strony w wyszukiwarkach ma wiele czynników takich jak treść zamieszczona na stronie, budowa strony, optymalizacja dla robotów wyszukiwarek, linki prowadzące do strony w tym w szczególności ich ilość i jakość.

Pozycjonowanie stron www

Aby wykonać skuteczne pozycjonowanie realizujemy wiele czynności, najważniejsze to określenie potrzeb i oczekiwań Klienta, wraz z aktywnym udziałem Klienta dobór najlepszych fraz kluczowych, opracowanie strategii, optymalizacja strony, linkowanie, analiza i raportowanie. Stosujemy wiele modelów rozliczeń tak by najlepiej dostosować się do wymagań naszych Klientów. Każdy z naszych klientów otrzymuje dostęp do monitoringu pozycji codziennie sprawdzającego wyniki dla wybranych słów kluczowych.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie pozwala dotrzeć w bezpośredni sposób do osób szukających konkretnych produktów. W wielu przypadkach, zastosowanie strategii „długiego ogona” pozwala osiągnąć najlepszy efekt. Strategia ta polega na wyborze oprócz najbardziej popularnych fraz tych zawierających cechy czy nazwy produktów. Pozwala to dotrzeć do osób o bardzo sprecyzowanych oczekiwaniach, które chętniej dokonają zakupu oferowanego przez sklep produktu. Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu sprzedaż znacznie wzrasta.

Kompleksowe SEM

SEM jest pojęciem szerszym niż pozycjonowanie. Mimo, że te dwa pojęcia często używane są jako równoznaczne celem pozycjonowania jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania, SEM zmierza do budowania dobrego wizerunku firmy w sieci, pozyskiwania odwiedzin z innych serwisów, zdobywanie ruchu z miejsc gdzie umieszczane są linki. SEM jest kompleksowym podejściem obejmującym współpracę z blogosferą, portalami branżowymi, forami tematycznymi czy reklamy CPC.